Witaj w jedynym Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych w Krakowie, w którym możesz w praktyce zdobyć doświadczenie w inwestycjach na rynku kapitałowym.
Jesteśmy marką, która istnieje na rynku od 2007 roku, w swojej historii stworzyliśmy wiele innowacyjnych projektów kierując się naszym mottem: „tradycyjnie łamiemy schematy”. Lubimy być pionierami w tym co robimy, chętnie podejmujemy wyzwania i otwarcie ze sobą rozmawiamy.
Jeśli szukasz nowych wyzwań, poniżej znajdziesz szczegóły dotyczące aktualnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych. Dołącz do jedynego TFI w Krakowie, poznajmy się!
Jeśli do nas dołączysz, będziesz odpowiedzialny/-a za:
– Przygotowywanie projektów umów, pism i wniosków. Chcielibyśmy żebyś po 3 miesiącach intensywnego wdrożenia tworzył/a oficjalne dokumenty wychodzące z organizacji całkowicie samodzielnie;
– Obsługę prawną sekurytyzacyjnych funduszy inwestycyjnych np. kontakt z partnerami biznesowymi w celu doprecyzowania zapisów umownych, uczestnictwo w korespondencji z depozytariuszem, bankiem, księgowością itp.;
– Opracowywanie dokumentacji związanej z obsługą klientów i kontrahentów funduszy oraz towarzystwa np. tworzenie statutów, polityk inwestycyjnych w oparciu o założenia biznesowe;
– Obieg dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej np. skrupulatne archiwizowanie dokumentów w sieci wewnętrznej we współpracy z biurem administracji.
Jeśli do nas dołączysz, będziesz odpowiedzialny/-a za:
– Obsługę organizacyjną i kancelaryjną działu FORUM TFI odpowiedzialnego za obsługę funduszy inwestycyjnych zamkniętych – Biura Obsługi Funduszy;
– Obsługę wewnętrzną obiegu dokumentów i informacji w ramach Biura Obsługi Funduszy FORUM TFI;
– Prowadzenie spraw administracyjnych Biura Obsługi Funduszy FORUM TFI;
– Koordynowanie organizacyjne zgromadzeń inwestorów funduszy – bieżący kontakt administracyjny z uczestnikami funduszy, ustalanie terminów przeprowadzenia czynności w kancelariach notarialnych;
– Sporządzanie prostych pism, dokumentów oraz wypełnianie formularzy związanych z podstawową działalnością funduszy inwestycyjnych;
– Kontakt z kontrahentami funduszy inwestycyjnych w sprawach organizacyjnych, obiegu dokumentów oraz informacji;
– Reprezentowanie funduszy m.in. na zgromadzeniach inwestorów oraz zgromadzeniach wspólników spółek jako pełnomocnik;
– Analizowanie procesów wewnętrznych związanych z funkcjonowaniem Biura Obsługi Funduszy FORUM TFI oraz inicjowanie działań optymalizacji procesów.
Jeśli do nas dołączysz, będziesz odpowiedzialny/-a za:
– Bieżący pomiar i monitorowanie ryzyka funduszy i Towarzystwa,
– Sporządzanie analiz i raportów finansowych, dokumentów, zestawień,
– Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (księgowością, podmiotami zarządzającymi portfelami funduszy, bankami)
W FORUM TFI wierzymy, że płaska struktura, świetna atmosfera i wyjątkowe wnętrza są kluczem to satysfakcji w codziennej pracy.
stworzone fundusze inwestycyjne
unikalnego know-how
zaangażowanych specjalistów
Nasi pracownicy mają dostęp do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej i bogatego pakietu socjalnego.
Nie boimy się smogowych dni – w każdym pokoju zamontowaliśmy oczyszczacz powietrza, nie straszny nam też letni upał – mamy klimatyzację
Wierzymy w małe przyjemności, dlatego zapewniamy pyszną kawę, świeże owoce i napoje (tylko w szklanych butelkach, bo cenimy również środowisko).
Napisz kilka słów na swój temat i poznajmy się!
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. Szczegóły w polityce plików cookies
Akceptuję